O DULNIK communico

DULNIK communico powstało we wrześniu 2010 roku. Powstało z pasji i doświadczenia. Z pasji do ludzi, do nawiązywania i podtrzymywania relacji. Z pasji do komunikacji – tej wieży Babel - i jej niuansów. Z pasji dociekania przyczyn i znajdowania rozwiązań zmierzających do określonych skutków. I z wieloletniego doświadczenia zdobywanego w korporacjach i mniejszych firmach z wielu branż.W języku łacińskim communico znaczy „czynić wspólnym, coś z kimś dzielić; komuś czegoś użyczyć, udzielić, dopuścić do udziału”.

Misją DULNIK communico jest dzielenie się pasją i doświadczeniem.

Tak, by ludzie łatwiej i z większą satysfakcją komunikowali się ze sobą.

Tak, by firmy w sposób przemyślany i skuteczny komunikowały o sobie.

DULNIK communico to dociekliwość ponieważ „jeżeli pragniemy porozumienia z innymi, musimy zdawać sobie sprawę, że różnimy się od siebie pod względem sposobu postrzegania świata” (Anthony Robbins). Zrozumienie różnic i wskazywanie wspólnych interesów są kluczem do zespołowego, efektywnego działania na korzyść organizacji i jej uczestników.

DULNIK communico to zaangażowanie, w myśl słów Konfucjusza: „Powiedz mi a zapomnę, pokaż mi a zapamiętam, zaangażuj mnie a zrozumiem.” Zrozumienie bowiem to pierwszy krok to adekwatnych do potrzeb i możliwości działań, pierwszy krok do sukcesu.

DULNIK communico to optymalność ponieważ „dopóki myśl nie połączy się z celem, dopóty nie zaistnieje inteligentny wynik działania” (James Allen). Przemyślana i konsekwentna komunikacja, realizowana za pomocą optymalnie dobranych narzędzi, wspiera realizację celów strategicznych firmy.

Nasz zespół tworzą:

Absolwentka Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie i podyplomowych studiów Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim.Praktyk zarządzania komunikacją i informacją z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem. Była odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji wewnętrznej w Servisco, DHL, IKEA, DPD, także w integracji Servisco z Danzas i DHL. Prowadziła działania public relations w branżach TSL i nieruchomości oraz w kulturze.Juror konkursów i prelegent spotkań branżowych (m.in. Internale, Konkurs Biuletynów Firmowych Agape, Tuba, Klub Strategów Marketingu, Epr, Światowy Tydzień Przedsiębiorczości). Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, Wyższej Szkole Bankowej w Opolu, Łużyckiej Wyższej Szkole Humanistycznej, Collegium Civitas w Warszawie).Od września 2009 roku zajmuje się doradztwem, szkoleniami, warsztatami i mentoringiem z zakresu komunikacji w organizacji, od 2010 roku prowadząc firmę DULNIK communico.Opinie
W branży badawczej pracuje od 2007 r. Posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów badawczych z zakresu satysfakcji pracowników oraz satysfakcji klientów. Pracowała dla wielu branż: FMCG, telekomunikacyjnej, budowlanej, dla sieci handlowych, usług finansowych i innych. Prowadziła projekty badawcze między innymi dla: BZ WBK, Centrum Nauki Kopernik, Kolporter, KRUK S.A, Hydrobudowa S.A., Medicus, Bricomarche, Axel Springer, Nestle, Commercial Union (Aviva). W swoim dorobku ma również realizację ewaluacyjnych badań społecznych, m.in. dla Instytutu Spraw Obywatelskich – akcja „Tiry na tory”, Fundacji SOS Życie – akcja edukacyjna „Samobadanie piersi” oraz dla konsorcjum uczelni wyższych „Akademickie Mazowsze 2030”.Prelegentka sympozjów i konferencji, m.in na „Best Shop”, największym forum branży FMCG. Jej raporty publikowane były w magazynie „Poradnik handlowca”.
Absolwentka kognitywistyki oraz komunikacji społecznej na UAM, doktorantka specjalizacji zarządzanie i organizacja na Wydziale Zarządzania UW. Zarządza wiedzą i innowacjami, projektuje procesy badawcze, prowadzi sesje co-creation. Wykorzystuje i adaptuje istniejące metody badawcze i analityczne w mapowaniu procesów oraz generowaniu na ich podstawie skutecznych rozwiązań wspierających rozwój organizacyjny. Współpracowała z takimi markami jak: Play, Amica, Animade, Meble VOX (jedna z twórców procesu badawczego projektu Young Users - nagrodzonego Top Design Award 2011) oraz przedsiębiorstwami rynku farmaceutycznego. Pasjonatka coachingu - uczestnik The Coaching Academy w Londynie, autorka publikacji z zakresu wspierania i doskonalenia rozwoju jednostek i organizacji. Aktywny członek Design Management Institute oraz Design Research Society.
Studentka V roku Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacjach: Wspieranie Rozwoju Osobowości oraz Psychologia Organizacji i Pracy. Studentka Szkoły Trenerów Biznesu w Ośrodku Edukacji Psychologicznej INTRA BIZNES. Członek Koła Naukowego Progres, zajmującego się poszerzaniem wiedzy i doświadczenia trenerskiego poprzez prowadzenie warsztatów z zakresu miękkich umiejętności psychospołecznych dla studentów i absolwentów. Ponadto członek Rady Projektu Coaching, który działa w ramach ww Koła Naukowego. Misją projektu jest wspieranie w rozwoju osobistym klientów indywidualnych oraz propagowanie idei coachingu jako wspierania rozwoju potencjału osobistego.